UKR
Порядок звернень споживачів

Як подати письмове звернення/скаргу/претензію до ТОВ «ЛІМіК»
Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:
• надіслати поштою на адресу: 42600, Сумська область, м.Тростянець, вул. Кеніга, 1А
• особисто передати до Товариства, за зазначеною вище адресою;
• під час особистого прийому керівництва Товариства;
• надіслати електронний лист на адресу: info@limik.com.ua;
• зателефонувавши на Кол-центр за номером: (05446) 2-40-69

 

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій
1) Повинно бути вказано:
– для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса;

– для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.
2) Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
3) Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

 

Розгляд звернення/скарги/претензії, надісланого до ТОВ «ЛІМіК»
Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання
звернення/скарги/претензії.
Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.
Телефон для довідок за зверненнями споживачів: (05446) 2-40-69
Або електронним шляхом надіславши запит на:  info@limik.com.ua.

 

Особистий прийом керівництва ТОВ «ЛІМіК»
Особистий прийом споживачів керівництвом Товариства проводиться лише за попереднім записом у дні та години, що визначені графіком, за адресою: 42600, Сумська область, м.Тростянець, вул. Кеніга, 1А.
Попередній запис на прийом споживачів здійснюється за номером телефону: (05446) 2-40-69

 

 

Поділіться з друзями: